.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كانديدا كيست؟احمدي نژاد يا صلاحي؟!
نشست خبري اسحاق صلاحي كجور رئيس ستاد حمايت مردمي دكتر احمدي نژاد دراستان مازندران درحالي انجام شد كه همزمان ...
كانديدا كيست؟احمدي نژاد يا صلاحي؟!

نشست خبري اسحاق صلاحي كجور رئيس ستاد حمايت مردمي دكتر احمدي نژاد دراستان مازندران درحالي انجام شد كه همزمان بسياري از خبرنگاران استان در بازديد ازنمايشگاه بين المللي كتاب تهران بودند.
گرچه از يك هفته قبل دعوتنامه براي رسانه ها ارسال شده بود اما خبرنگاران ترجيح دادند بجاي پرداختن به سياست يك روز در دنياي فرهنگ باشند.
صلاحي دراين نشست به صراحت اعلام كرد كه ستادي به غير از ستادي كه  او بر آن رياست دارد در استان رسميت ندارد ، اين درحاليست كه اخيرا ستاد كشاورزي استان و ستاد امتداد مهر استان در حمايت از احمدي نژاد اعلام موجوديت كرده اند .
در نشست خبري رئيس ستاد احمدی نژاد نکته جالب توجه نصب بنری كه در محل جلسه نصب شده بود و ما را به اين فكر برد كه در ستاد انتخاباتي احمدي نژاد هستيم يا اينكه اسحاق صلاحي خودش هم كانديداي رياست جمهوريست؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 ارديبهشت 1388
احتمالا صلاحي براي مجلس نهم در نوشهر وچالوس برنامه ميريزد شايد هم در فكرش استانداري دولت دهم را دارد
نا شناس 23 ارديبهشت 1388
ايشان كانديدا هستن اما كانديداي مجلس تا بتوان شكست انتخابات مجلس هشتم را در دوره آينده جبران كند.
نا شناس 25 ارديبهشت 1388
ازشمال نيوز ممنونيم كه بادقت اين موضوع راديد
نا شناس 26 ارديبهشت 1388
عقده ها اینگونه بروز و ظهور پیدا م کنند. همه در حال کلاه برداری از هم دیگر هستند. آقای دکتر صلاحی هم می خواهد ه ا آخور بخورد و هم از توبره. یعنی اگر دکتر احمدینژاد پیروز شد حداقل یک استاندری ناقابل به ایشان بماسد و اگر نشد یک تبلیغات زودهنگامی به نفع ایشان شده باشد. عقده بزرگ نوشتن اسم همه را متعجب کرده است.
فرياد 19 خرداد 1388
البته بنظر نگارنده اگر اينبار صلاحي كجور در نوشهروچالوس كانديد مجلس گردد مورد استقبال آنچناني مردم ديار خويش قرارنگيرد چراكه او بعداز انتخابات دوره گذشته تقريبا ارتباط خود را با چالوس نشينان ونوشهر نشينان قطع نموده است و حتي نزديك ترين ياران به وي در انتخابات نيز شاكي هستند بجز تعدادي انگشت شمار كه حساب آنها هميشه جدا بود هم درآنزمان هم در اين زمان در هرصورت وقتي رئيس ستادش يك فرد حيله گر است حيله گري مكار كه با قول هاي و فريب هاي زيادي يارانش را تنها گذاشت و خبري از انها نگرفت در صورتي كه مردم از انها مي پرسند از دكتر چه خبر و ان بيچارگان نيز مي گويند خوب است مشغول انجام وظيفه انشا... بزودي يه مراسم نشست خواهد گذاشت اين ياران فراموش شده فقط براي حفظ ابروي خودشان مجبور به دروغ گوئي گشته اند....!!! واي بحال خود رئيس جمهور...!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.